Wybierz język


SiatkówkaAustralia Australia MAVL

Brak aktualnych wydarzeń
Twój kupon (0 typów)
Stan konta: 1000Postaw kupon
Czat bukmacherski

Od teraz czat służy tylko do rozmów pomiędzy użytkownikami. Błędy prosimy zgłaszać na podstronie "Zgłoś błąd" lub na podstronie wydarzenia, gdzie możesz zgłosić błędne kursy.

Musisz być zalogowany

  1. dowcia@dowciaKilka godzin temu

    OK spoko.

  2. Ciochu@CiochuKilka godzin temu

    @dowcia dobrze rozliczony. Jutro jest drugi mecz między nimi a ten był 21.04.21

  3. dowcia@dowciaWczoraj

    Jakim cudem rozliczony jutrzejszy mecz ☹️ FC Barcelona Lassa - BC Zenit St. Petersburg

  4. gizmomarek@gizmomarekKilka dni temu

    Ok dzięki @Ciochu .

  5. Ciochu@CiochuKilka dni temu

    @gizmomarek patrz dobrze. 5x20, tak jest w LV Bet.

  6. gizmomarek@gizmomarekKilka dni temu

    Ile u was wpłynęło na LVbet. Bo u mnie zamiast 100zł jest 5zł. Ktoś robi se jaja ☹️

  7. minimenik@minimenikKilka dni temu

    admin spiewa " Niewiele Ci mogę dać , niewiele dać mogę Ci , przykro mi "

  8. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    @znawcafutbolu no to wiele wyjaśnia w takim razie,dzieki :)

  9. LukNed@LukNedKilka dni temu

    :)

  10. znawcafutbolu@znawcafutboluKilka dni temu

    Panie Citizen23, rozmawiałem z adminem i powiedział że ty nie wygrałeś typera tygodnia w marcu ani razu. To myślę sprawdzę, wchodzę a ty byłeś 1 w marzec/kwiecień a to jest rozliczane przecież do kwietnia nie marca

  11. znawcafutbolu@znawcafutboluKilka dni temu

    Admin zrób coś z tym!

  12. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    Sprawdziłem jeszcze raz dokładnie , za oba 1 miejsca w typach tygodnia i najlepszy kupon jest po 70 u Fortuny czyli w sumie 140 co daje 19.600 w punktach a oni dodali 14.000 dzis wiec tu jedynie admin może zabrać głos czemu dali akurat tyle :)

  13. LukNed@LukNedKilka dni temu

    sprawdzaj . bo tu nieraz problemy bywaly sprawdz sobie wszystko a potem napierd,,,, admina

  14. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    @LukNed ok w takim razie za typera tygodnia powinno byc 70zl czyli 9… 9.800 punktow + drugie tyle za najlepszy kupon co daje lacznie 19.600 punktow a nie 14.000 ktore dostalem...

  15. kamila365@kamila365Kilka dni temu

    Lvbet bonus na koncie

  16. LukNed@LukNedKilka dni temu

    Typ tygodnia należy się tylko jedna nagroda z najwyżej zajętej pozycji

  17. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    Chodzi mi o "Najlepszy kupon miesiaca" i jest to nagroda również z Fortuny… Z Fortuny za Marzec powinienem dostać za 1 i 5 miejsce w typach tygodnia czyli 80zl plus 70zł za kupon miesiaca = 150zł/21.000 punktów tymczasem otrzymałem 14.000 punktów...

  18. LukNed@LukNedKilka dni temu

    Czytaj w co obstawiasz Cityzen ,nagroda miesiąca jest do lvbet a nie fortune

  19. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    *najlepszego kuponu miesiaca

  20. Citizen 23@Citizen 23Kilka dni temu

    Wszystko spoko tylko czemu dostałem 14k punktów na Fortunie skoro za wygranie typera tygodnia oraz najlepszego miesiaca jest w sumie 140zl plus mialem jeszcze w marcu 5 miejsce w jednym z tygodni… Otrzymałem wiec równowartość 100zł a w sumie powinienem dostać 21k punktów czyli równowartość 150zł za te 3 klasyfikacje...

sts

Fortuna
totolotek
Zgłoś błąd