Wybierz język


Piłka nożnaHiszpania Hiszpańska La Liga

24.01.20211X2B's
14:00LV BETOsasuna - Granada CF2.442.933.589
16:15PZBukElche - FC Barcelona11.506.051.239
18:30STSCelta Vigo - SD Eibar2.113.303.599
21:00BetfanAtletico Madrid - Valencia FC1.444.508.209
25.01.20211X2B's
21:00FortunaAthletic Club Bilbao - CF Getafe2.502.963.309
29.01.20211X2B's
21:00LV BETReal Valladolid - Huesca2.343.453.339
30.01.20211X2B's
14:00PZBukSD Eibar - FC Sevilla4.153.292.129
16:15STSReal Madrid - FC Levante1.445.357.009
18:30BetfanValencia FC - Elche1.703.965.709
21:00FortunaVillarreal CF - Real Sociedad2.423.223.439
31.01.20211X2B's
14:00LV BETCF Getafe - Deportivo Alaves1.973.364.509
16:15PZBukCadiz - Atletico Madrid6.803.751.599
18:30STSGranada CF - Celta Vigo2.403.293.079
21:00BetfanFC Barcelona - Athletic Club Bilbao1.474.856.509
01.02.20211X2B's
21:00FortunaBetis Sevilla - Osasuna2.113.263.809
Archiwum spotkań
Twój kupon (0 typów)
Stan konta: 1000Postaw kupon
Czat bukmacherski

Od teraz czat służy tylko do rozmów pomiędzy użytkownikami. Błędy prosimy zgłaszać na podstronie "Zgłoś błąd" lub na podstronie wydarzenia, gdzie możesz zgłosić błędne kursy.

Musisz być zalogowany

  1. kokosek1960@kokosek1960Wczoraj

    punkty dodane sprawy sporne rozwiązane i chujnia nie ma chętnych na gadanie :)

  2. Mondeo@MondeoKilka dni temu

    hehe emocje jak na czacie w fortunie, brakuje jeszcze tego typa co pisze dałem za 500 i mi wchodzi albo tu juz nic nie wpadnie :):)

  3. znawcafutbolu@znawcafutboluKilka dni temu

    a zgłaszałeś że ci kartę do żabki zaj*bali?

  4. kokosek1960@kokosek1960Kilka dni temu

    ja zapierdalam do ING banku może sejf rozwale

  5. Rusekw1971@Rusekw1971Kilka dni temu

    Pozdrówka dla wszystkich mój nr 7302130738… :)

  6. minimenik@minimenikW tym tygodniu

    Sprawa Niko zakonczona , teraz podajemy pesele bez ostatniej cyfry :) , pozdrawiamy ing :D… pozdro Rusek

  7. Niko9923@Niko9923W tym tygodniu

    @kanonier7 Pisałem na czacie to mnie odsyłali do organizatora ale jeden z ludzi na czacie mi napisał ze mam napisac poprzez formularz zgloszeniowy o bonusach i konkursach i dopiero wtedy przeslali moje zawiadomienie do dzialu marketingu i na drugi dzien napisali ze punkty dodane

  8. minimenik@minimenikW tym tygodniu

    kupe czasu temu mialem, podobnie, fortuna dostaje nicki , i tyle ma do gadania, mozliwe ze literowka wkradła sie od strony org. , ja tak miałem

  9. kanonier7@kanonier7W tym tygodniu

    NIKO9923 jak ogarnąłeś pkty skoro Fortuna odsyła do organizatora, a z nim nie ma kontaktu?

  10. LukNed@LukNedW tym tygodniu

    hhaaaaahhaaa

  11. minimenik@minimenikW tym tygodniu

    ACHTUNG !! ACHTUNG!!! nie wkurw...ac Ruska… ing moze karte do żabki ci zajebali i punkty przepadły, teraz masz lęki

  12. minimenik@minimenikW tym tygodniu

    Niko moze Adminowi ręce ujeb...ło i ciężko mu odpisac. Obys ograł buka za ciężko wyuzdane .Pozdro… @kokosek1960 trzeba luzować atmosfere bo niedługo o polityce będą napierd...lac :)

  13. kokosek1960@kokosek1960W tym tygodniu

    :) teksty zajebiste

  14. Niko9923@Niko9923W tym tygodniu

    Punkty dodane po kilku dniowej konwersacji z fortuna.. masakra ale wazne ze sa ale zeby ludzie mi pomagali a z Adminem 0 kontaktu, sprzedaj nalepiej strone dla kogos kto ją ogarnie

  15. znawcafutbolu@znawcafutboluW tym tygodniu

    Ja też mam wasze nicki. Przejmuje kontrolę nad waszymi mózgami

  16. gizmomarek@gizmomarekW tym tygodniu

    Nie ma takiego spotkania piłka ręczna Japan - Germany

  17. Rusekw1971@Rusekw1971W tym tygodniu

    bankowiec i dobrze ze masz to w dupie tak jak inni i nie poruszaj następnym razem pierdol , a ze się dorobiłeś ch.. wie czego to mi to zwisa

  18. minimenik@minimenikW tym tygodniu

    mam wasze nicki :) Teraz podrobie klucze do waszych mieszkań . Pozdrawiam

  19. ingbank@ingbankW tym tygodniu

    @Rusekw1971 szkoda nawet czasu żeby z Tobą dyskutować. Jak się może kiedyś czegoś dorobisz to może zaczniesz dbać o bezpieczeństwo swoich danych. A poza tym mam to w dupie, możesz chodzić po miescie z wymalowanym peselem na czole.

  20. Niko9923@Niko9923W tym tygodniu

    poczekam jeszcze, ale ogolnie masakra ;p

sts

Fortuna
totolotek
Zgłoś błąd